مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 08:502023-12-04پزشكي

فعالیت 3500 داوطلب سلامت محله در جنوب کرمان


رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: در حال حاضر 3500 داوطلب سلامت محله در زمینه کنترل بیماری های شایع، سلامت کودکان، افزایش جمعیت، خانواده، جامعه، - ایسنا/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: در حال حاضر 3500 داوطلب سلامت محله در زمینه کنترل بیماری های شایع، سلامت کودکان، افزایش جمعیت، خانواده، جامعه، ارتقاء سواد سلامت و .

با حوزه بهداشت جنوب کرمان همکاری دارند.

دکتر علی اصغر خیرخواه در گفت و گو با ایسنا با اشاره به روز جهانی داوطلب(پنجم دسامبر) اظهار کرد: انجام کارهای داوطلبانه، حس باهم بودن و انسجام اجتماعی را تقویت می کند و احساس مسئولیت افراد برای محافظت از افراد آسیب پذیر را افزایش می دهد و کارهای داوطلبانه ستون فقرات جوامع در توسعه پایدار هستند.

وی بر تاثیرگذاری همکاری های همه جانبه داوطلبان تاکید کرد و افزود: در دنیا داوطلبان به صورت فردی یا گروهی در فعالیت های ارتقادهنده سلامت جامعه مانند کمک به گروه های آسیب پذیر، اصلاح اطلاعات نادرست و آموزش به کودکان شرکت می کنند و خدمات ضروری را به سالمندان و افراد کم توان ارائه می دهند.

خیرخواه داوطلبان سلامت را از نهاد و جنس مردم دانست و اظهار کرد: داوطلبان برای بهبود زندگی سالم همنوعان خود در زمینه سلامت کودکان، افزایش جمعیت، کنترل بیماری های شایع، ارتقاء سواد سلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 3500 داوطلب سلامت محله در جنوب کرمان

فعالیت 3500 داوطلب سلامت محله در جنوب کرمان