مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 13:352023-12-19اقتصادي

پیشرفت فیزیکی 30 درصدی طرح جامع دوغارون


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان رضوی گفت: طرح جامع دوغارون در حال حاضر بالغ بر 30 درصد پیشرفت فیزیکی و ریالی داشته و اجرای آن حدود 24 ماه زمان خواهد برد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان رضوی گفت: طرح جامع دوغارون در حال حاضر بالغ بر 30 درصد پیشرفت فیزیکی و ریالی داشته و اجرای آن حدود 24 ماه زمان خواهد برد.

جعفر شهامت امروز 28 آذر ماه، در نشست خبری اظهار کرد: در سال آتی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان رضوی با تاکید بر ماموریت هایی همچون ارتقاء ایمنی تردد در جاده های استان با اولویت وسایل حمل ونقل عمومی، ایجاد زیرساخت های مناسب جهت توسعه سیستم های حمل ونقل هوشمند، تعامل با پلیس راه و سایر ارگان های مربوطه در مقوله ایمنی و نظارت بر رعایت قوانین و مقررات حمل ونقلی، فعالیت های خود را اجرایی خواهد کرد.

وی افزود: از دیگر ماموریت های سازمانی این اداره کل، تعامل موثر با صنوف کارفرمایی و کارگری حمل ونقل و نظارت کامل بر فعالیت های واگذار شده به آن ها، ارتقاء سطح خدمات مسافری حمل ونقل بار و مسافر، ساماندهی ناوگان و رانندگان فعال در بخش حمل ونقل روستایی، ساماندهی و رفع مشکلات پایانه های مرزی و کریدورهای ترانزیتی به منظور توسعه حمل ونقل بین المللی و افزایش سطح دانش های تخصصی شاغلین در بخش ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت فیزیکی 30 درصدی طرح جامع دوغارون

پیشرفت فیزیکی 30 درصدی طرح جامع دوغارون