سامانه ثبت شکایات شهرداری قزوین راه اندازی شدسرپرست مدیریت بازرسی شهرداری قزوین از راه اندازی سامانه ثبت شکایات و گزارش های مردمی شهرداری خبر داد. - محمد ربیعی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: شهرداری به عنوان یک دستگاه خدمت رسان در پیشانی ارتباط با مردم قرار دارد و در این بین ممکن است با اختلافاتی موجبات نارضایتی ارباب رجوع از نحوه عملکرد کارکنان رخ دهد. وی با اشاره به راه اندازی سامانه ثبت شکایات و گزارش های مردمی شهرداری قزوین افزود: سامانه مذکور به همت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و مدیریت بازرسی شهرداری قزوین در راستای حفظ حقوق شهروندی ایجاد شده و شهروندان می توانند در صورتی که از عملکرد نادرست هر یک از معاونت ها، مناطق، سازمان ها، ادارات و واحدهای شهرداری شکایت داشته و یا نسبت به نقض قوانین و مقررات مربوطه اعتراض دارند از طریق سامانه شکایات مردمی پیگیری کنند. سرپرست مدیریت بازرسی شهرداری قزوین تصریح کرد: این سامانه در بستر برنامه کاربردی قزوین من و در بخش ارتباطات و نظر سنجی به آدرس http://my. qazvin. ir ایجاد شده و شهروندان می توانند در این بخش از طریق فرم ثبت شکایات مردمی و طی مراحل پیش بینی در سامانه شکایات خود را ثبت کنند. این مسوول اضافه کرد: مدیریت بازرسی جهت تسهیل امر مردم و حفظ حقوق شهروندی، رسیدگی به این شکایات را در دستور کار قرار داده برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |