مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 23:552023-11-28سياسي

ماجرای نامه سیدمحمد خاتمی در دفاع از تجمع حزب اللهی ها


تلکس ویژه خبرگزاری از آن با عنوان جمعیتی بزرگ نام برده است و همه مطبوعات کم و بیش به آن پرداخته اند و لااقل تیتری در صفحه اول داشته اند و مطالب را نیز با حجم در خور توجه منعکس کرده اند اما کیهان در صفحه 2 در جایی پرت خبری داده است.

- سید محمد خاتمی و جریان اطراف او تا پیش از خرداد 76، چهره متفاوتی از خود بروز داده بودند، به حدی که یادآور حتی یک ورق از نامه های وزیر پیشین ارشاد و نماینده پیشین رهبر انقلاب در کیهان در سال های در دهه شصت، جنجال برانگیز شده است؛ نامه ای که پس از انتقادها درباره بحث نوع برخورد با مسئله حجاب، یک بار دیگر در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته و او متهم به دو رویی شده است اما داستان این نامه چیست؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ مهدی نصیری درباره نامه سال 69 سید محمد خاتمی در کانالی تلگرامی خود نوشت: بنده در دوران فعالیت مطبوعاتی ام - چه در کیهان و چه در صبح - همیشه با پرداختن بیش از اندازه به موضوع بدحجابی مخالف بودم و پرداختن به این معضل را در مقایسه با معضلاتی چون بی عدالتی و مفاسد اقتصادی دارای اولویت کمتری می دانستم.

ضمن آن که با برخی برخوردهای تند و خشن و خارج از  چارچوب فریضه امر به معروف و نهی از  منکر هم که گاه با بدحجابان صورت می گرفت، به جد مخالف بودم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای نامه سیدمحمد خاتمی در دفاع از تجمع حزب اللهی ها

ماجرای نامه سیدمحمد خاتمی در دفاع از تجمع حزب اللهی ها