مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 09:502023-11-27سياسي

30 کانون فرهنگی، هنری بانوان در همدان راه اندازی می شود


مدیر ستاد هماهنگی کانون فرهنگی و هنری مساجد استان همدان گفت: بیش از 30 کانون فرهنگی و هنری ویژه بانوان در مساجد فعال استان راه اندازی می شود.

-  حجت الاسلام علی عزیزی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: بیش از 30 کانون فرهنگی و هنری ویژه بانوان در راستای تقویت فعالیت کانون های مساجد در حوزه خانواده و بانوان و نقش آفرینی بیش از پیش ر عرصه فعالیت فرهنگی مسجدمحور در مساجد فعال استان راه اندازی می شود.

وی در خصوص اهداف تاسیس کانون های فرهنگی هنری خواهران، یادآور شد: احیای نقش واقعی فرهنگی، آموزشی و تبلیغی مساجد، تربیت، رشد و توانمندسازی نیروهای متعهد انقلابی و کارآمد در حوزه فعالیت های فرهنگی، هنری و اجتماعی در جوار مساجد و توسعه فرهنگ اصیل و ناب اسلامی ایرانی در مساجد از دیگر اهداف تشکیل این کانون ها به شمار می رود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون فرهنگی و هنری مساجد استان همدان افزود: امکان ثبت مکان کانون خواهران با پیشنهاد امام جماعت مسجد، شورای فرهنگی و مسئول کانون در سایت بچه های مسجد فراهم شده است.

  وی اضافه کرد: با توجه به ضرورت توجه به مباحث خانواده محوری و در راستای اجرای برنامه های فرهنگی و هنری ویژه دختران جوان و بانوان، راه اندازی کانون فرهنگی، هنری ویژه خواهران در دستور کار قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 کانون فرهنگی، هنری بانوان در همدان راه اندازی می شود

30 کانون فرهنگی، هنری بانوان در همدان راه اندازی می شود