مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 00:202023-11-30ورزشي

تعلیق چهار ساله، مهم ترین چالش ورزش جودو


رییس فدراسیون جودو و دفاع شخصی جمهوری اسلامی ایران گفت: تعلیق چهار ساله، مهم ترین چالش ورزش جودو است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس فدراسیون جودو و دفاع شخصی جمهوری اسلامی ایران گفت: تعلیق چهار ساله، مهم ترین چالش ورزش جودو است.

آرش میراسماعیلی در بازدید از خانه در حال احداث جودو و امکانات و ظرفیت های ورزش تربت حیدریه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مهم ترین چالش این رشته ورزشی تعلیق چهارساله به دلیل دفاع از ارزش ها و آرمان های کشور بود، گفت: با رفع تعلیق و با حضور در عرصه ها و میادین بین المللی بار دیگر به جودوی جهان، سلام خواهیم کرد.

وی افزود: بازگشت به دوران اوج این رشته نیازمند کار سخت و شبانه روزی است تا عقب ماندگی این چهار سال را جبران کنیم؛ زیرا تا در میادین بین المللی و شرایط روز جودوی دنیا حضور نداشته باشیم، عقب ماندگی را خواهیم داشت، باید برای بهبود این شرایط تلاش کنیم.

رییس فدراسیون جودو و دفاع شخصی در خصوص ساخت خانه جودو در تربت حیدریه اظهار کرد: با کمک مسئولان شهرستانی و استانی به دنبال یک تصمیم خوب برای خانه جودو هستیم، البته کمک مالی و معنوی خواهیم کرد تا هر چه زودتر خانه جودو را احیا کنیم.

در ادامه رییس اداره ورزش و جوانان و رییس هیئت جودو شهرستان در خصوص لزوم اتمام پروژه خانه جودو و نیازمندی های جودوی شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلیق چهار ساله، مهم ترین چالش ورزش جودو

تعلیق چهار ساله، مهم ترین چالش ورزش جودو