مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 06:202023-11-30فرهنگي

به بهانه تولد شمسی فضل الهی؛ اصالت رمز ماندگاری هنرمند


10 آذر سالروز تولد هنرمندی است که کودکان دهه 60 او را با صدایش در کارتون خاطره انگیز «بامزیم به یاد می آورند،صدایی نوستالژیک و ماندگار از نسل طلایی دوبلورهای ایران که شاید به جرات بتوان گفت هنرمندان آن نسل را تکرار نشدی خواند اما حضور متفاوتش در برنامه .

- خبرگزاری فارس ـ گروه هنر: در سال های اخیر و با شدت گرفتن تب و تاب بازیگری در میان نسل جوان، شاهد حضور چهره های مختلف در عرصه بازیگری بودیم.

بخش قابل توجهی از این افراد با پشت سرگذاشتن زمانی کوتاه  فعالیت خود در این عرصه را آغاز و نوفق به ایفای نقش های متفاوت و بعضا نقش اول آثار سینمایی و تلویزیونی شدند که به دلیل عدم استعداد و تخصص در حرفه بازیگری و یا طمع دریافت دستمزدهای میلیاردی، حضورشان در این عرصه به تدریج کمرنگ و حذف شدند.

   با نگاهی کوتاه به هنرمندان پیشکسوت و نسل گذشته می توان آن ها را افرادی دانست که عاشقانه در زمینه کاری خود فعالیت می کردند، به حرفه خود علاقه داشتند و در حوزه کاری خود افرادی پر تلاش بودند.

پیشکسوتان سینما در دوران اوج هنری شان با سختی و هزینه اندک در حوزه بازیگری فعالیت می کردند و به دنبال دستمزدهای نامتعارفی که بعضا هنرمندان امروزی دریافت می کنند، نبودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به بهانه تولد شمسی فضل الهی؛ اصالت رمز ماندگاری هنرمند

به بهانه تولد شمسی فضل الهی؛ اصالت رمز ماندگاری هنرمند