مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 15:102023-12-04بين الملل

احتمال تخریب خانه بایدن براثر «طوفان الاقصا»!


امتناع رییس جمهور آمریکا از درخواست آتش بس در غزه و حمایت وی از اسراییل، منجر به اعتراض رهبران مسلمانان آمریکایی و سلب حمایت آن ها از بایدن شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا، به نقل از پایگاه خبری فور واشنگتن، گروهی از رهبران مسلمان ایالات خاکستری آمریکا که از هیچ کدام از دو حزب آمریکا حمایت کامل ندارند و مورد توجه کاندیدها هستند، طی کنگره ای متعهد شدند که در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 جو بایدن رییس جمهور فعلی آمریکا را به دلیل موضع گیری جنگی کنار بگذارند.

این در حالیست که حمایت این ایالات از جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 بسیار موثر بوده است.

بعد از امتناع بایدن از درخواست آتش بس در غزه، رهبران جامعه مسلمان ایالات خاکستری روز شنبه در کنگره ای حومه شهر دیترویت (بزرگ ترین شهر ایالت میشیگان) گرد هم آمدند و حمایت خود را از وی لغو کردند.

دموکرات های میشیگان به کاخ سفید هشدار دادند که موضع گیری بایدن در جنگ اسراییل و حماس می تواند به قیمت سلب حمایت جامعه مسلمان، از رییس جمهور فعلی ایالات متحده آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری 2024 تمام شود.

رهبران ایالت میشیگان، مینه سوتا، آریزونا، ویسکانسین، فلوریدا، جورجیا، نوادا و پنسیلوانیا در شهر دیربورن که بیشترین جمعیت عرب های آمریکایی را داراست، با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال تخریب خانه بایدن براثر «طوفان الاقصا»!

احتمال تخریب خانه بایدن براثر «طوفان الاقصا»!