مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 13:502023-12-13سياسي

75 سال است که مردم فلسطین از حق تعیین سرنوشت خود محروم هستند


75معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه 75 سال است که مردم فلسطین از حق تعیین سرنوشت خود محروم هستند، گفت: امیدواریم خداوند پیروزی نهایی را نصیب محور مقاومت و رزمندگان اسلام کند.

- 75معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه 75 سال است که مردم فلسطین از حق تعیین سرنوشت خود محروم هستند، گفت: امیدواریم خداوند پیروزی نهایی را نصیب محور مقاومت و رزمندگان اسلام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، ششمین جلسه ستاد مرکزی پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در سال جاری، صبح امروز چهارشنبه 22 آذرماه با حضور حجت الاسلام مصدق معاون اول قوه قضاییه و رییس سازمان ملی استاندارد و معاونان وی برگزار شد.

مصدق معاون اول قوه قضاییه در ابتدای این جلسه بیان کرد: آنچه امروز در غزه اتفاق می افتد، موجب شرمساری نوع بشر و مصداق بارز جنایت جنگی نسل کشی و جنایت علیه بشریت ناامن سازی است که در صد سال اخیر مشابه نداشته است.

وی با انتقاد از ادعاهای واهی و دروغین مدعیان حقوق بشر افزود: 75 سال است که مردم فلسطین از حق تعیین سرنوشت خود محروم هستند و امیدواریم خداوند به احترام حضرت فاطمه زهرا (س) پیروزی نهایی را نصیب محور مقاومت و رزمندگان اسلام کند.

معاون اول قوه قضاییه تاکید کرد: این جلسه در راستای اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری در سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 سال است که مردم فلسطین از حق تعیین سرنوشت خود محروم هستند

75 سال است که مردم فلسطین از حق تعیین سرنوشت خود محروم هستند