مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 07:552023-12-02سياسي

خالی کردن کرمانشاه از معتادان متجاهر؛ این بار هدفمند


طرح جامع ساماندهی معتادان متجاهر استان کرمانشاه با مشارکت همه دستگاه های ذی ربط و با جدیت در حال پیگیری است و بر اساس ظرفیت های ایجاد شده در مراکز نگهداری این دسته از معتادان، - خبرگزاری فارس- کرمانشاه، پرستو چمنی؛ مرحله نهایی جمع آوری معتادان متجاهر استان در قالب طرح جامع ساماندهی این معتادان و تأکید استاندار کرمانشاه چند روزی است که در استان کرمانشاه آغاز شده است.

این بار قرار است این جمع آوری به صورت هدفمند باشد؛ طبق برنامه معتادان متجاهر استان پس از جمع آوری و ترک اعتیاد در کمپ ها، برای مهارت آموزی به مجتمع اشتغالزایی و صیانت شهرستان کنگاور در 10 کیلومتری شهر کنگاور منتقل می شوند تا در نهایت با حمایت مالی و تسهیلات بانکی صاحب شغل و زندگی جدید شوند.

*طرح جامع ساماندهی معتادان متجاهر کرمانشاه همچنان ادامه دارد کیوان گل آوری، سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه در این رابطه به خبرنگار فارس، گفت: در راستای توجه به کاهش آسیب های اجتماعی به طور شاخص اعتیاد و مطالبات جدی مردم، طرح گسترده ساماندهی و صیانت از معتادان متجاهر از سه شنبه هفته گذشته آغاز و ادامه دارد.

  وی ادامه داد: طرح جامع ساماندهی معتادان متجاهر استان با مشارکت همه دستگاه های ذی ربط و با جدیت در حال پیگیری است و بر اساس ظرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خالی کردن کرمانشاه از معتادان متجاهر؛ این بار هدفمند

خالی کردن کرمانشاه از معتادان متجاهر؛ این بار هدفمند