مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 14:402023-12-04بين الملل

استعفای مقام ارشد اسراییلی در اعتراض به سیاست های بن گویر


رییس بخش تسلیحات وزارت امنیت داخلی اسراییل به دلیل اعتراض به سیاست های وزیر امنیت داخلی، از سمت خود استعفا داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه هاآرتص چاپ فلسطین اشغالی امروز (13 آذر) خبر داد که اسراییل آویچر رییس بخش تسلیحات وزارت امنیت داخلی اسراییل از سمت خود استعفا کرد.

به نوشته این روزنامه، آویچر در اعتراض به اینکه افراد نزدیک به ایتمار بن گویر وزیر تندروی وزارت امنیت داخلی اسراییل  خارج از چارچوب های قانونی اقدام به ارائه گسترده مجوز حمل سلاح به شهرک نشینان می کنند، از سمت خود کناره گیری کرد.

اسراییل آویچر، که شش سال در این سمت بود، هفته گذشته در جلسه استماع پارلمان اسراییل (کنست) گفت که تعدادی از کارمندان نزدیک به ایتمار بن گویر، یک اتاق عملیات مخفی در وزارت امنیت داخلی ایجاد کرده اند و این نگرانی وجود داشت که آن ها بنا به میل خود اولویت های خاصی را در ارائه مجوز حمل سلاح در نظر بگیرند.

به نوشته هاآرتص، در این اتاق عملیات، 82 نفر از اعضای دفتر ایتمار بن گویر، کارمندان کنست و برخی نظامیان مشغول به ارائه مجور حمل سلاح به شگل گسترده هستند.

طبق آخرین آمار وزارت امنیت داخلی اسراییل، از زمان آغاز جنگ در غزه (15 مهر) تاکنون 236006 درخواست مجوز حمل سلاح از سوی شهرک نشینان به این وزارتخانه ارسال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعفای مقام ارشد اسراییلی در اعتراض به سیاست های بن گویر

استعفای مقام ارشد اسراییلی در اعتراض به سیاست های بن گویر