مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 10:002023-12-16فرهنگي

«او» نامزد کلمبیا شد


فیلم «او» ساخته علی حیاتی نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم نخستین جشنواره بین المللی فیلم «INCLUCINE» کلمبیا شد.

- ایسنا/خوزستان فیلم او ساخته علی حیاتی نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم نخستین جشنواره بین المللی فیلم INCLUCINE کلمبیا شد.

این جشنواره یک رویداد فرهنگی و سینمایی پیشگام در کلمبیاست و به آموزش، دگرگونی و الهام بخشیدن باور دارد و بر انعکاس صدای زنان در سینما متمرکز است.

این جشنواره در 2 بخش فیلم سازان آماتور و سینماگران حرفه ای، برای خلاقیت صداهای تازه در سینمای آماتور ارزش قائل است و هم چنین مهارت و تجربه فیلم سازان حرفه ای را تجلیل می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیلم او پیش از این در نخستین جشنواره بین المللی فیلم Flowers Against Bullets اتریش، نخستین جشنواره بین المللی فیلم TopShot لهستان، سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم Lift-Off Sessions انگلستان، چهارمین جشنواره بین المللی فیلم Kalakari هندوستان، دومین جشنواره بین المللی فیلم South Italy ایتالیا، دومین جشنواره بین المللی دانشجویی فیلم SWIFF آمریکا و هم چنین در پنجاه وهفتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مستند و کوتاه Bilbao اسپانیا حضور داشته و به نمایش درآمده است.

جشنواره Bilbao از جمله جشنواره های مورد تایید آکادمی اسکار است که فیلم های برتر آن به بخش مسابقه فیلم کوتاه اسکار معرفی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«او» نامزد کلمبیا شد

«او» نامزد کلمبیا شد