مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 14:302023-11-29اقتصادي

بیمه شخص ثالث نیاز به بازنگری دارد


رییس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه کم بیمه گی بسیار شدیدی در کشور داریم، اعلام کرد: بیمه شخص ثالث از سال 95 به بعد نیاز به بازنگری دارد.

- ایسنا/همدان رییس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه کم بیمه گی بسیار شدیدی در کشور داریم، اعلام کرد: بیمه شخص ثالث از سال 95 به بعد نیاز به بازنگری دارد.

علی استادهاشمی چهارشنبه 8 آذر در همایش روز صنعت بیمه استان همدان، با بیان اینکه صنعت بیمه در کنار بورس و بانک سه ضلع اصلی کشور را تشکیل می دهند، اظهارکرد: با اینکه قدمت صنعت بیمه در ایران بیشتر از دو ضلع دیگر است اما متأسفانه بیمه نتوانسته جایگاه خود را بین مردم پیدا کند بنابراین باید بیشتر کار کند تا جایگاه خود را بیابد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر فقط دو شرکت دولتی بیمه را داریم، افزود: صنعت بیمه یک ریال از بودجه کشور دریافت نمی کند اما حدود 300 هزار نفر نیرو در حال کار کردن در شرکت های بیمه هستند و ما در زمینه اشتغالزایی بسیار موفق بوده ایم به طوری که در سال 1401 تعداد نماینده های بیمه در همدان 2000 نفر بوده که این تعداد در سال جاری به 2600 نفر رسیده است.

وی با تأکید بر اینکه در برخی زمینه ها نیروی انتظامی و بیمه در کنار هم خدمات ارائه می دهند، بیان کرد: بیمه مرکزی کارهای بزرگی را با نیروی انتظامی شروع کرده به طوری که در حال حاضر بحث کروکی برخط را آغاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه شخص ثالث نیاز به بازنگری دارد

بیمه شخص ثالث نیاز به بازنگری دارد