مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 08:552023-11-24اقتصادي

استاندار آذربایجان غربی: به دنبال مدیریت مصرف آب در حوزه آبریز دریاچه ارومیه هستیم


افزایش بهره وری و مدیریت مصرف آب از رویکردهای مهم بخش کشاورزی در حوزه آبریز دریاچه ارومیه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، محمد صادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی در بازدید از نمایشگاه چهاردهمین نمایشگاه بین المللی  ماشین آلات و صنایع کشاورزی در ارومیه با اشاره به اینکه این استان قطب تولیدمحصولات کشاورزی در کشور است، اظهار داشت: افزایش بهره وری و مدیریت مصرف آب از رویکرد های مهم بخش کشاورزی است.

وی افزود: 33 درصد اشتغال استان در بخش کشاورزی است ولی ارزش افزوده این بخش کمتر از 16 درصد است و لازم است بر بهره وری بخش کشاورزی متمرکز شویم.

معتمدیان تصریح کرد: برپایی این نمایشگاه ها فرصتی است تا کشاورزان، شرکتهای فعال استانی، اتحادیه ها، تشکلها با حضور و بازدید از دستاوردهای به نمایش گذاشته شده، از فنآوری و یافته های جدید تحقیقاتی در بخش کشاورزی بهره مند شوند.

وی با تاکید بر استفاده از علوم روز دنیا در فعالیت های کشاورزی استان، اظهار کرد: ارتقای علم و دانش کشاورزان در افزایش راندمان بخش کشاورزی اثر گذار است.

معتمدیان گفت: در حوزه آبریز دریاچه ارومیه با توجه به شرایط خاصی که بر دریاچه حاکم است، سیاستگذاری های کلانی در ستاد احیا انجام گرفته و مطابق با ان سیاستگذاری ها هم ماشین الات و ابزار مورد نیاز سخت افزاری را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار آذربایجان غربی: به دنبال مدیریت مصرف آب در حوزه آبریز دریاچه ارومیه هستیم

استاندار آذربایجان غربی: به دنبال مدیریت مصرف آب در حوزه آبریز دریاچه ارومیه هستیم