مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 15:302023-12-07سياسي

نقش مهم تبلیغات در افزایش آگاهی و مشارکت حداکثری انتخابات


رییس هیات بررسی تبلیغات انتخاباتی خراسان شمالی گفت: تبلیغات نقش مهمی در افزایش آگاهی مردم و مشارکت آن ها در انتخابات خواهد داشت.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس هیات بررسی تبلیغات انتخاباتی خراسان شمالی گفت: تبلیغات نقش مهمی در افزایش آگاهی مردم و مشارکت آن ها در انتخابات خواهد داشت.

عبدالصمد صفرنژاد در جلسه هیات استانی بررسی تبلیغات انتخاباتی که 16 آذر ماه برگزار شد، با تاکید بر اینکه بستر برای افزایش مشارکت حداکثری فراهم شود، افزود: دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم برای عدم شرکت در انتخابات هستند و این در حالیست که مردم همیشه با حضور در صحنه های مختلف وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت کرده اند.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات منوط به یک روز نیست، ادامه داد: انتخابات دارای سه فرآیند قبل، حین و بعد انتخابات است بنابراین فرمانداران و بخشداران به عنوان خط مقدم انتخابات نقش مهمی را ایفا می کنند چون حجم بیشتر امور به دست این افراد رقم می خورد .

صفرنژاد خاطرنشان کرد: هیات استانی بررسی تبلیغات در هر استان با هدف ساماندهی و مدیریت تبلیغات انتخاباتی و ایجاد فضای مناسب جهت تحقق انتخابات رقابتی و نیز تضمین بهره مندی یکسان نامزدها از امکانات دولتی و عمومی و اجرای دستورالعمل های هیات اجرایی مرکزی در خصوص تبلیغات و فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مهم تبلیغات در افزایش آگاهی و مشارکت حداکثری انتخابات

نقش مهم تبلیغات در افزایش آگاهی و مشارکت حداکثری انتخابات