مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 14:162023-11-23سياسي

دستگیری باند فساد اداری اقتصادی در دانشگاه علوم پزشکی قزوین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری، سربازان گمنام امام زمان عجل الله در سازمان اطلاعات سپاه استان قزوین در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در برخورد با مفاسد کلان اقتصادی و اداری و جلوگیری از ایجاد شبکه های فساد، تبانی و ارتشا در سال مهار تورم و رشد تولید با همکاری دادگستری استان قزوین اقدامات صیانتی اطلاعاتی ویژه ای برای شناسایی و برخورد با مفسدان اقتصادی و اداری را در این استان در دستور کار خود قرار دادند.

در این راستا با عنایت خداوند متعال و تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان عجل الله سپاه استان قزوین، شناسایی شبکه گسترده ارتشا و تبانی در معاملات دولتی در دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین از ابتدای سال 1402 آغاز و طی چند ماه کار اطلاعاتی و جمع آوری ادله و مستندات قضایی، شبکه مذکور مورد ضربه قرار گرفت.

با دستور مقام قضایی تاکنون سه نفر دستگیر شده اند که 2 نفر از آنان مدیران ارشد دانشگاه علوم پزشکی قزوین می باشند که شبکه مذکور را مدیریت می کردند و به دادسرا معرفی شدند.

در پایان سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این اطمینان را به ملت ایران می دهد که همچون گذشته نسبت به منافع همه مردم در تمامی صنوف، ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند فساد اداری اقتصادی در دانشگاه علوم پزشکی قزوین

دستگیری باند فساد اداری اقتصادی در دانشگاه علوم پزشکی قزوین