مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 11:402023-12-13اقتصادي

کاهش منابع آب زیرزمینی در کشور نگران کننده است


مدیرکل دفتر تحقیقات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به محدودیت منابع آبی در نقاط مختلف کشور، کاهش منابع آب زمینی را نگران کننده دانست.

- ایسنا/قم مدیرکل دفتر تحقیقات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به محدودیت منابع آبی در نقاط مختلف کشور، کاهش منابع آب زمینی را نگران کننده دانست.

به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، دکتر احمد سیاحی در نشستی که با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت آب و فاضلاب و رییس بنیاد نخبگان استان قم برگزار شد با اشاره به چالش های پیش روی صنعت آب و فاضلاب کشور، گفت: امروز مباحث کیفی و کمی آب از چالش های پیش روی بسیاری از کشورهای دنیا و به ویژه کشور ما است.

وی با بیان اینکه در ایران آب محور توسعه است، اظهار کرد: اهمیت آب به گونه ای است که کمبود آن می تواند تمام مباحث اعم از سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را تحت تأثیر قرار دهد و آنها را دچار چالش اساسی کند.

سیاحی با بیان اینکه امروز محدودیت منابع آب در دنیا جدی است، خاطرنشان کرد: بالطبع این محدودیت گریبانگیر مناطق مختلف کشور ما نیز شده است که باید برای مقابله با آن تدابیر لازم به کار گرفته شود.

مدیرکل دفتر تحقیقات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، کاهش منابع آب زمینی را نیز نگران کننده دانست و یادآور شد: این مهم یکی از عوامل اصلی مهاجرت روست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش منابع آب زیرزمینی در کشور نگران کننده است

کاهش منابع آب زیرزمینی در کشور نگران کننده است