مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 07:402023-11-29اقتصادي

راهکارهایی برای جلوگیری از یخ زدگی و ترکیدگی کنتور آب


معاون خدمات مشترکان و درآمد شرکت آب و فاضلاب کاشان گفت: یخ زدگی و ترکیدگی کنتور آب یکی از مشکلات شهروندان در روزهای سرد سال است که با اقدام های ساده می توانند مانع از ایراد خسارت شوند.

- ایسنا/اصفهان معاون خدمات مشترکان و درآمد شرکت آب و فاضلاب کاشان گفت: یخ زدگی و ترکیدگی کنتور آب یکی از مشکلات شهروندان در روزهای سرد سال است که با اقدام های ساده می توانند مانع از ایراد خسارت شوند.

محمدحسین خامه چیان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: عایق بندی کنتور با استفاده از پشم شیشه، گونی، پوشال کولر، پتو و کیسه حاوی خاک اره و عایق بندی لوله های روکار و در معرض سرما از پشم شیشه یکی از راهکارهای یخ زدگی و ترکیدگی کنتور آب منزل است.

وی افزود: هنگام مسافرت، شیر فلکه بعد از کنتور را ببندید، زیرا ممکن است در زمان یخبندان، شبکه داخل منزل دچار آسیب و شکستگی شده و تا زمان بازگشت از سفر، مقدار زیادی آب وارد منزل شما شود.

بعد از بستن شیرفلکه نیز باید از قطع کامل جریان آب در داخل ملک به واسطه عملکرد صحیح شیر قطع و وصل، مطمئن شوید.

معاون خدمات مشترکان و درآمد شرکت آب و فاضلاب کاشان، تأکید کرد: شهروندانی که با ترکیدگی لوله آب منزل روبرو شدند، ابتدا باید شیرفلکه اصلی را بسته و در اولین فرصت آن را تعمیر کنند و در صورت مشاهده هرگونه حادثه با سامانه ارتبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهایی برای جلوگیری از یخ زدگی و ترکیدگی کنتور آب

راهکارهایی برای جلوگیری از یخ زدگی و ترکیدگی کنتور آب