مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 16:452023-11-27اقتصادي

بانک مرکزی رژیم صهیونیستی:جنگ غزه بدهی بانک ها را به 13 میلیارد دلار رساند


بانک مرکزی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که به دلیل جنگ غزه معوقات وام ساکنان سرزمین های اشغالی بیشتر شده و بدهی بانک ها را به 13 میلیارد دلار رسانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه  اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، بر اساس داده های رسمی منتشر شده توسط بانک مرکزی رژیم صهیونیستی بانک های این رژیم از سنگینی معوقات وام هایی رنج می برند که از زمان عملیات طوفان الاقصی توسط صاحبانشان پرداخت نشده است و در ماه اکتبر به 36 میلیارد شکل رسیده است.

عملیات طوفان الاقصی و متعاقب آن تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، بخش بانکداری صهیونیست ها را تکان داد در حالی که این بخش از کاهش قابل توجه نرخ ارزش شکل و فقدان عملیات های بانکی برای جذب پول رنج می برد.

اداره نظارت بر بانکداری بانک مرکزی رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه پس از تجزیه و تحلیل داده های دریافتی از بانک ها متعلق به اکتبر گذشته داده های مربوط به میزان تعویق پرداخت ها در سه هفته اول جنگ در نوار غزه را منتشر کرد.

این اداره بر اساس داده های خود اعلام کرد، حدود 11 هزار و 700 وام در سیستم بانکی اسراییل به تعویق افتاده که بیشتر آنها توسط خانواده ها و بیشترش مربوط به وام مسکن، اعتبار مصرف کننده و وام های کارت اعتباری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک مرکزی رژیم صهیونیستی:جنگ غزه بدهی بانک ها را به 13 میلیارد دلار رساند

بانک مرکزی رژیم صهیونیستی:جنگ غزه بدهی بانک ها را به 13 میلیارد دلار رساند