مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 08:102023-12-12اقتصادي

13 درصد از استان فارس هنوز گازرسانی نشده است


هم اکنون حدود 87 درصد از روستاها و شهرستان های استان فارس از نعمت گاز برخوردارند و تلاش می شود تا تمامی روستاها و شهرستان های استان را به چرخه توزیع گاز وارد کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز ، توزیع گاز در فصول سرد سال و همچنین گسترش شبکه گازرسانی به ویژه در مناطق روستایی همواره از دغدغه ها و مطالبات اصلی مردم بوده است .

علی اکبر میدانشاهی در این باره در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: توزیع گسترده شبکه گاز رسانی به هم استانی ها از الویت های اولیه دولت است و تلاش ما هم بر این است تا تمام هم استانی های مشمول دریافت گاز از این نعمت برخوردار شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس افزود: از 124 شهرستان استان فارس، 121 شهر از گاز برخوردار هستند، همچنین از 2 هزار و 508 روستای استان تعداد 2 هزار و 440 روستا در چرخه توزیع گاز قرار دارند.

میدانشاهی گفت: با توجه به افزایش جمعیت کلانشهر شیراز و گسترش حومه آن باید گفت که تمامی روستاهای پیرامونی شیراز که مشمول دریافت گاز هستند از این نعمت برخوردارند.

او ادامه داد: همچنین پروژه گازرسانی به 10 روستا واقع در دهستان کوهمره سرخی در بخش ارژن در دست اجرا است، تا هرچه سریعتر هم استانی های ساکن در این بخش نیز از نعمت گاز برخوردار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 درصد از استان فارس هنوز گازرسانی نشده است

13 درصد از استان فارس هنوز گازرسانی نشده است