مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 11:452023-12-09سياسي

5000 مددجوی کمیته امداد آذربایجان شرقی عازم مشهدالرضا می شوند


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی گفت: پنج هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان از 18 آذرماه سال جاری برای زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) به مشهد مقدس اعزام می شوند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی گفت: پنج هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان از 18 آذرماه سال جاری برای زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) به مشهد مقدس اعزام می شوند.

غلامعلی ملامهدی ضمن اعلام این خبر، افزود: اغلب این مددجویان برای اولین بار به زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) مشرف می شوند.

وی ادامه داد: در کنار زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع)، برنامه های متنوع فرهنگی در رواق های دارالهدایه و امام خمینی(ره) برای مددجویان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی بیان کرد: طرح شوق زیارت یکی از طرح های مشارکتی کمیته امداد آذربایجان شرقی است که با کمک خیران اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد استان، وی با اشاره به اینکه اعزام کاروان شوق زیارت از استان به مشهد مقدس با قطار و اتوبوس انجام می شود، تاکید کرد: اعزام مددجویان به اماکن مذهبی یکی از فعالیت های شاخص فرهنگی کمیته امداد است که با هدف ایجاد نشاط معنوی مددجویان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5000 مددجوی کمیته امداد آذربایجان شرقی عازم مشهدالرضا می شوند

5000 مددجوی کمیته امداد آذربایجان شرقی عازم مشهدالرضا می شوند