مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 13:252023-12-18سياسي

اجرای پویش «یلدای مهربانی» در گیلان


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان از اجرای پویش «یلدای مهربانی» همزمان با طولانی ترین شب سال، در استان خبر داد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان از اجرای پویش یلدای مهربانی همزمان با طولانی ترین شب سال، در استان خبر داد.

عباس اهرابی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن شب یلدا اظهار کرد: پویش تهیه بسته های شب یلدا برای خانواده های نیازمند با عنوان یلدای مهربانی توسط کمیته امداد در استان گیلان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه ایتام، زنان بی سرپرست و خانوارهای بد سرپرست در اولویت برای توزیع این بسته های حمایتی قرار دارند، گفت: خیران و نیکوکاران می توانند جهت مشارکت در این پویش، کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری تحویل نمایند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان، ضمن تقدیر از اعتماد و همراهی همیشگی حامیان و خیّرین تصریح کرد: به منظور تسهیل در روش های پرداخت، مردم نوعدوست استان گیلان می توانند کمک های خود را به شماره کارت 6037997950029885 و یا از طریق کد دستوری #013*8877* که بدین منظور اختصاص داده شده، واریز کنند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش «یلدای مهربانی» در گیلان

اجرای پویش «یلدای مهربانی» در گیلان