مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 13:452023-12-08سياسي

حکایت پروژه ای که قربانی 2 اداره در گچساران شده است


امام جمعه گچساران از پروژه ای خبر داد که که قربانی 2 اداره در گچساران شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران حجت الاسلام والمسلمین سید عنایت هاشمی منش، در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته اظهار کرد: یکشنبه 19 آذرماه سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به فرمان حضرت امام (ره) در سال 63 است.

 وی بیان کرد: این شورا بالاترین و تأثیرگذارترین نهاد در عرصه سیاست گذاری فرهنگی و علمی کشور است و به عنوان قرارگاه فرهنگی کشور باید هم به مقوله فرهنگ توجه جدی داشته و همه در باب نقشه مهندسی فرهنگی در کشور، نسب به آن اهتمام ویژه داشته باشد.

 حجت الاسلام هاشمی منش ادامه داد: روز 19 آبان (قیام خونین 19 آبان 57 در مسجد شهیدان) به عنوان روز مقاومت استان کهگیلویه و بویراحمد مصوب شده است و از شورای فرهنگ عمومی استان نیز در این خصوص نیز کمال تشکر و قدردانی راداریم.

باید مراقب مسائل فرهنگی در کشور باشیم و دشمن از طرفی اعتقادات ما را موردحمله قرار داده و از طرفی مغزها و استعدادهای درخشان کشورمان را یک به یک می دزدد و به جاهای دیگر دعوت می کند چراکه دشمن نمی خواهد که نظام اسلامی سربلند و مقتدر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکایت پروژه ای که قربانی 2 اداره در گچساران شده است

حکایت پروژه ای که قربانی 2 اداره در گچساران شده است