مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 13:152023-12-04اجتماعي

فراخوان پویش ملی «خوانش کتاب» ویژه نوجوانان


پویشی ملی با عنوان «خوانش کتاب» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز شده است تا دانش آموزان و خانواده ها را بیش از پیش به مطالعه و کتاب خوانی تشویق کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس نوجوان، پویشی ملی با عنوان خوانش کتاب از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز شده است تا دانش آموزان و خانواده ها را بیش از پیش به مطالعه و کتابخوانی تشویق کند.

این پویش سراسری که هم زمان با هفته کتاب و کتابخوانی و با حضور وزیر آموزش و پرورش به صورت رسمی رونمایی شد، با شعار آینده خواندنی است در بستر برنامه کاربردی شاد اجرا می شود و تا پایان سال تحصیلی 1403-1402 نیز ادامه می یابد.

بر اساس این خبر تهیه فیلم های کوتاه، پادکست، نماهنگ کتاب صوتی، خوانش کتاب از سوی اعضای خانواده برای دانش آموز، عکاسی از کتابخانه های خانگی، برگزاری مسابقه کتابخوانی و ارائه کتاب های کودک و نوجوان با تخفیف های ویژه در سایت فروش کانون به مناسبت های مختلف از جمله برنامه هایی است که برای اجرای گسترده تر و فراگیر این پویش در سراسر کشور پیش بینی شده است.

هم زمان با اجرای این پویش، طرح کانون و مدرسه نیز به عنوان یک طرح باسابقه و اثرگذار در سراسر کشور برگزار می شود تا به موازات آن، پویش خوانش کتاب بیش از پیش به دانش آموزان و اولیای مدارس و خانواده ها معرفی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان پویش ملی «خوانش کتاب» ویژه نوجوانان

فراخوان پویش ملی «خوانش کتاب» ویژه نوجوانان