مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 16:502023-12-14سياسي

فریاد شکوه زنان ایرانی در اجتماع «ایران بانو»


گروه دانشجویی« مثل هانیه» در نشستی با حضور خانواده معظم شهید «محمد حسین حدادیان» و جمعی از اصحاب رسانه و به میزبانی خبرگزاری فارس، از برگزاری اجتماع بزرگ ایران بانو با هدف تبیین هویت ایرانی و اسلامی بانوی ایرانی در هفتم دی ماه خبر داد.

-  گروه زندگی: نشست خبری گروه دانشجویی مثل هانیه با حضور خانواده معظم شهید امنیت محمدحسین حدادیان و جمعی از اصحاب رسانه در خبرگزاری فارس برگزار شد.

 نشست خبری گروه مثل هانیه برای تشریح جزییات اجتماع ایران بانو در این نشست زهرا توکلی مسئول مجموعه دانشجویی مثل هانیه ضمن معرفی مجموعه حاضر و علت شکل گیری آن توسط جمعی از افراد دغدغه مند در حوزه حجاب و عفاف به تشریح جزییات اجتماع بزرگی پرداخت که قراراست هفتم دی ماه با حضور بانوان و دختران ایرانی، جمعی از مسئولین و خانواده های معظم شهدا در سالن وزارت کشور برگزار شود.

وی با تأکید بر سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که هویت اسلامی را زن ایرانی باید به جهان نشان دهد و چشم دنیا را خیره کند، این هویت را گره خورده با حجاب و عفاف دانست و گفت: مثل هانیه در نظر دارد با برگزاری اجتماع بزرگ ایران بانو به مسئولین این دلگرمی را بدهد که اگر قوانین کشور ما درست اجرا شود و نظارت بر این قوانین وجود داشته باشد بانوان این سرزمین درکنار مسئولین و خواهان اجرای ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریاد شکوه زنان ایرانی در اجتماع «ایران بانو»

فریاد شکوه زنان ایرانی در اجتماع «ایران بانو»