مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 11:352023-12-13بين الملل

«هولوکاست» مذهبی جدید برای توسعه طلبی صهیونیسم جهانی


دروغ بزرگ هولوکاست (شوآ به زبان عبری)، یکی از مهمترین عناصری است که حیات صهیونیسم به آن گره خورده؛ این پیوند آن چنان عمیق است که برای صیانت از آن، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - ایرنا نوشت: قرار دادن هولوکاست به عنوان یکی از سرفصل های اجباری تحصیلی در سطوح مختلف در بسیاری از کشورهای جهان، یکی از جمله این اقدامات است که از طریق آن می کوشند از آشنایی همه نسل های آتی از این دروغ به عنوان یک واقعیت، اطمینان حاصل کنند.

صنعت سینما و رسانه های جمعی، به ویژه در آمریکا و اروپا به طور کامل در خدمت ترویج این دروغ بزرگ قرار دارد و تقریباً هیچ سالی پس از جنگ جهانی دوم سپری نشده که در آن حداقل چند فیلم سینمایی و برنامه تلویزیونی به صورت مستقیم به این موضوع نپرداخته باشند.

جوایز ادبی ملی و بین المللی فراوانی به افراد و گروه هایی اعطا شده و می شود که در مسیر ترویج و تبلیغ این دروغ بزرگ، اثری منتشر می کنند.

رویدادها و مراسم های بزرگ یادبود فراوانی در سراسر جهان برای گرامی داشت قربانیان و بازماندگان هولوکاست برگزار می شود و نکته دردآور اینکه همه این رویدادها و اقدامات، با هزینه کردن از منابع مالیاتی محقق می شود.

به عبارت دیگر، یهودیان صهیونیست برای ترویج دین جدید خود با عنوان هولوکاست، از جیب همان مردمی هزینه می کنند که قرار است این دروغ بزرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هولوکاست» مذهبی جدید برای توسعه طلبی صهیونیسم جهانی

«هولوکاست» مذهبی جدید برای توسعه طلبی صهیونیسم جهانی