مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 09:452023-12-04بين الملل

کاخ سفید: تشکیلات خودگردان در شرایطی نیست که بتواند غزه را اداره کند


سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا گفت که تشکیلات خودگردان فلسطین در شرایط فعلی نمی تواند مدیریت نوار غزه را بر عهده بگیرد.

- سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا گفت که تشکیلات خودگردان فلسطین در شرایط فعلی نمی تواند مدیریت نوار غزه را بر عهده بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا در مصاحبه ای با شبکه ABC اظهار کرد: ما باور نداریم تشکیلات خودگردان فلسطین در حال حاضر در شرایطی باشد که بتواند مدیریت نوار غزه را با اطمینان بر عهده بگیرد.

کربی تاکید کرد: آمریکا راه حل دو دولتی را رها نکرده، اما می خواهد تشکیلات خودگردان بتواند اصلاحات موردنظر را انجام داده و خواسته های مردم فلسطین را محقق کند.

پیش از این بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که تشکیلات خودگردان فلسطین تا الان هرگز وارد نوار غزه نشده، اما ایجاد یک منطقه امنیتی کامل برای چندین سال جهت جلوگیری از تروریسم بیشتر ضروری است.

جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی روز یکشنبه گفت که آمریکا کمک های امنیتی به اسراییل را در جریان حمله شدید این رژیم به نوار غزه متوقف نخواهد کرد.

کربی در مصاحبه با این شبکه آمریکایی توضیح داد: ایالات متحده در طول عملیات نظامی خود خطوط قرمز تعیین نمی کند، بلکه تجربیات خود را در جنگ شهری به اشتراک می گذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاخ سفید: تشکیلات خودگردان در شرایطی نیست که بتواند غزه را اداره کند

کاخ سفید: تشکیلات خودگردان در شرایطی نیست که بتواند غزه را اداره کند