مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 03:152023-11-22پزشكي

آیا در وضعیت فعلی شیوع کرونا باید ماسک بزنیم؟


موارد ابتلا به کووید19 در بیشتر نقاط جهان در حال افزایش است و بسیاری این سوال را در ذهن خود دارند که آیا باید در وضعیت فعلی از ماسک استفاده کرد؟ - موارد ابتلا به کووید19 در بیشتر نقاط جهان در حال افزایش است و بسیاری این سوال را در ذهن خود دارند که آیا باید در وضعیت فعلی از ماسک استفاده کرد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از نشریه تخصصی مدیکال اکسپرس ، با توجه به این موضوع، مقامات بهداشتی در تعدادی از ایالت های استرالیا به مردم توصیه کرده اند که دوباره از ماسک استفاده کنند.

بیمارستان ها و مراکز مراقبت از سالمندان قطعاً اولین مکان هایی هستند که ماسک ها باید در طول یک بیماری همه گیر در آن ها استفاده شوند.

با این حال، مقامات بهداشتی استرالیا تاکنون توصیه های مختلفی را ارائه کرده اند از جمله اینکه در برخی از ایالات استفاده از ماسک در مناطق پرخطر بیمارستان ها اجباری است.

بنابراین سوال این است که در میان افزایش موارد ابتلا به کووید19، آیا باید از ماسک استفاده کرد؟ کووید19 هنوز یک تهدید است متأسفانه، سارس-کوو-2 (ویروسی که باعث کووید19 می شود) تنها به یک سرماخوردگی بی اهمیت تبدیل نشده است.

این ویروس علاوه بر ایجاد علائم در مرحله اولیه - که می تواند به ویژه برای افرادی که آسیب پذیر هستند، جدی باشد - می تواند منجر به بیماری مزمن در افراد در هر سن و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا در وضعیت فعلی شیوع کرونا باید ماسک بزنیم؟

آیا در وضعیت فعلی شیوع کرونا باید ماسک بزنیم؟