مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 19:452023-12-16سياسي

لزوم تدوین برنامه ای برای سامان دادن به مدیریت شهری و روستایی


نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه شوراها قبل ورود به شورا باید آموزش ببینند و متعهد باشند، گفت: قانون ما مترقی ترین قانون است، اما باید نخبگان شورا برنامه ای برای سامان دادن به مدیریت شهری و روستایی تدوین کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان عصر امروز در دیدار با پرویز سروری رییس شورای عالی استان ها، با بیان اینکه عقلانیت امام موجب تشکیل نهادهای مدنی شد، اظهار داشت: وظیفه ماست اگر کسی از مجرای قانونی در مسئولیتی قرار بگیرد کمک کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان افزود: چند دوره عقب افتادن شوراها موجب رشد نامتوازن شده است و متأسفانه برای جبران این عقب ماندگی برنامه ای وجود نداشته است.

وی با بیان اینکه شوراها قبل ورود به شورا باید آموزش ببینند و متعهد باشند، افزود: قانون ما مترقی ترین قانون است، اما باید نخبگان شورا برنامه ای برای سامان دادن به مدیریت شهری و روستایی تدوین کنند.

باید آموزش های متنوع برای شوراها باشد.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه زنجان از آرام ترین و امن ترین استان هاست، گفت: اجازه ندهید پاک دستی شورا و شهرداران زیر سؤال برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تدوین برنامه ای برای سامان دادن به مدیریت شهری و روستایی

لزوم تدوین برنامه ای برای سامان دادن به مدیریت شهری و روستایی