مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 11:002023-12-02اقتصادي

صادرات 20 میلیون دلار کاتالیست استراتژیک به روسیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، طبق آخرین مطالعات صورت گرفته ارزش بازار صنعت کاتالیست در جهان 30 تا 32 میلیارد دلار در سال برآورد می شود که عمده مصرف .

- کارشناسان یک شرکت دانش بنیان در سه مجتمع فولاد و پتروشیمی روسیه در حال راه اندازی واحد های تولید کاتالیست برای این کشور هستند و قرار است بزرگترین پتروشیمی تولید کننده اوره و آمونیاک جهان نیز با کاتالیست های ایرانی شرکت نفت و گاز سرو وارد مدار تولید شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، طبق آخرین مطالعات صورت گرفته ارزش بازار صنعت کاتالیست در جهان 30 تا 32 میلیارد دلار در سال برآورد می شود که عمده مصرف آن ها در حوزه زیست محیطی و کاهش آلاینده های گاز های گلخانه ای است.

حدود 40 درصد از کاتالیست ها نقش ارزش آفرینی برای صنعت دارند که از این دسته می توان به کاتالیست های صنعت فولاد، پتروشیمی و پالایش نفت اشاره کرد.

در حال حاضر ایران از جهت دارا بودن ذخایر غنی نفت و گاز، به عنوان یکی از بازار های بزرگ مصرف کاتالیست های صنعتی در جهان شناخته می شود، به طوری که شرکت دانش بنیان نفت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 20 میلیون دلار کاتالیست استراتژیک به روسیه

صادرات 20 میلیون دلار کاتالیست استراتژیک به روسیه