مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 13:552023-11-28سياسي

وام اشتغال زایی به سربازان پرداخت می شود


معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: وام اشتغال زایی به سربازانی که دوره های مهارتی را بیاموزند، پرداخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی خالقیان، معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ظهر امروز در حاشیه برگزاری آزمون مرحله استانی مهارت آموزی سربازان نیروی مسلح در دانشگاه امام حسین (ع) سپاه استان سمنان اظهار کرد: به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، نخستین دوره مهارتی سربازان وظیفه نیروهای مسلح این استان به میزبانی سپاه استان برگزار شد.

وی بیان کرد: تعداد  100 نفر از کارکنان وظیفه در این مسابقات شرکت کردند و از نیروهای مسلح که قبلاً در مرحله شهرستانی بودند و به مرحله استانی رسیده اند، منتخبانی به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: برگزاری این دوره های مهارتی با شعار هر سرباز، یک مهارت، یک شغل علاوه بر اینکه تضمینی برای آینده شغلی سربازان بعد از اتمام دوره سربازی است، می تواند کمک بزرگی به خانواده و جامعه باشد.

خالقیان با بیان اینکه وام اشتغال زایی به سربازانی که دوره های مهارتی را بیاموزند، اعطا می شود، از صدا و سیما خواست نسبت به معرفی این دوره های مهارتی به طرق مختلف ازجمله تولید محتوا و معرفی الگوهای بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام اشتغال زایی به سربازان پرداخت می شود

وام اشتغال زایی به سربازان پرداخت می شود