مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 15:152023-11-29سياسي

عذرخواهی شهاب الدین حائری بابت انتساب دروغ به امام


شهاب الدین حائری شیرازی در نامه ای خطاب به سرپرست مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س)، بابت انتساب دروغ به حضرت امام عذرخواهی کرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، در پی شکایت مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) از شهاب الدین حائری شیرازی در خصوص انتساب دروغ به امام خمینی(س)، شهاب الدین حائری شیرازی خطاب به رییس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام نامه عذرخواهی نوشت و تأکید کرد که قصد خدشه در واقعیات تاریخی و اهانت به امام خمینی(س) نداشته است.

  متن نامه عذرخواهی حائری شیرازی به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، متن این نامه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم یَسْأَلُونَکَ عَنِ الْأَنْفَالِ ۖ قُلِ الْأَنْفَالُ لِلَّهِ وَالرَّسُولِ ۖ فَاتَّقُوا اللَّهَ وَأَصْلِحُوا ذَاتَ بَیْنِکُمْ ۖ وَأَطِیعُوا اللَّهَ وَرَسُولَهُ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ سرپرست مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در خصوص شکایت دفتر نشر آثار امام، واقع امر این است که آقای ابراهیم انصاری لاری نقل خاطره ای نمود در خصوص آقای دعایی و مسائلی که به آغاز جنگ انجامید.

طبعا آنچه بوده بحث آغازگر جنگ بودن ما نبوده بلکه بحث بی تجربگی هایی بوده که چه بسا اگر نمی شد تاریخ جور دیگری رقم می خورد و البته شاید هم تأثیری نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عذرخواهی شهاب الدین حائری بابت انتساب دروغ به امام

عذرخواهی شهاب الدین حائری بابت انتساب دروغ به امام