مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 07:502023-11-27سياسي

موافقت اصولی 9 پروژه مهم زیرساختی میراث فرهنگی در سواحل مکران صادر شد


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چابهار از صدور موافقت اصولی 9 پروژه زیرساختی حوزه میراث فرهنگی در سواحل مکران خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چابهار از صدور موافقت اصولی 9 پروژه زیرساختی حوزه میراث فرهنگی در سواحل مکران خبر داد.

خیرالنساء امیری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با هدف توسعه زیر ساخت های گردشگری در سواحل مکران که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز می باشد در نیمه اول سال جاری موافقت اصولی 9 پروژه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این منطقه صادر شده است.

وی افزود: در همین راستا برای 4 پروژه دیگر نیز اقدام نهایی صورت گرفته که می تواند تحول شگرفی در جنوب استان را رقم بزند و باعث رونق بیش از پیش گردشگری و صنایع دستی در سیستان وبلوچستان شود.

به گفته امیری؛ محیط پیرامونی و جغرافیایی سواحل مکران دارای ویژگی های بکر و نابی است که در صورت معرفی بیشتر و بهره بردن از آنها هر ساله تعداد زیادی از گردشگران و سرمایه گذاران بخش خصوصی داخلی و خارجی را به سمت خود جلب می کند و طبیعتاً تحقق این مهم در رونق اقتصادی برای مردم منطقه نیز اثر مثبت مستقیم خواهد گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت اصولی 9 پروژه مهم زیرساختی میراث فرهنگی در سواحل مکران صادر شد

موافقت اصولی 9 پروژه مهم زیرساختی میراث فرهنگی در سواحل مکران صادر شد