مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 18:052023-11-28بين الملل

چرا مهار حریق در جنگل های تنکابن کُند پیش رفت؟!


موضوع حریق در جنگل های دوهزار تنکابن طی روزهای گذشته سوالات زیادی را برای شهروندان ایجاد کرد ازجمله اینکه چرا مهار حریق کُند پیش رفت؟! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان تنکابن، موضوع حریق در جنگل های دوهزار تنکابن طی روزهای گذشته سوالات زیادی را برای شهروندان ایجاد کرد ازجمله اینکه چرا مهار حریق کُند پیش رفت؟! باوجود حضور نیروها و همچنین بالگرد در منطقه اما حریق مهار نشد، باوجود اینکه ازلحاظ امکانات و همچنین نیروهای امدادی مشکلی نبود.

مهدی خزایی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- منطقه غرب در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: روز پنج شنبه شاهد بروز حریق در تنکابن بودیم که روز جمعهاین حریق کنترل شد.

وی افزود: این حریق دوباره شعله ور شد اما شدت باد به حدی بود که دود شدیدی به همراه داشت.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- منطقه غرب بیان کرد: صخره ای و صعب العبور بددن منطقه مهار حریق را کند کرد به طوری که حتی یک مصدوم بع دنبال داشت.

خزایی تصریح کرد: درست است بارندگی حریق را تحت کنترل درآورد ولی هنوز کنده هایی هستند که آتش در آن نهفته بوده و حتی خیلی از مردم تصور می کنند در منطقه بالاس تنکابن هم چنان حریق داریم درحالی که این محدوده را کنترل کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا مهار حریق در جنگل های تنکابن کُند پیش رفت؟!

چرا مهار حریق در جنگل های تنکابن کُند پیش رفت؟!