مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 15:452023-11-30ورزشي

افتتاح 22 پروژه به مناسبت 22 بهمن در مازندران


مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، با اشاره به اینکه تا 22 بهمن 22 سالن در مازندران افتتاح می شود، گفت: درصدد هستیم سالن های ورزشی را به نام شهیدان و سرداران نامگذاری کنیم.

- علی رجبی امروز در آیین افتتاح و بهره برداری از استادیوم آزادی بابل پس از بازسازی و ارتقای کیفی توسط سرمایه گذاری بخش خصوصی با تسلیت سوگواری ایام فاطمیه(س) و گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: مازندران در حوزه ورزش از جایگاه بالایی برخوردار بوده و 133 لیگ برتر آسیا دارد.

وی با اشاره به اینکه در مازندران دو هزار و 800 باشگاه ورزشی و 450 مجموعه دولتی فعالیت دارند، افزود: شهرستان بابل در تمام رشته های ورزشی جایگاه ویژه ای داشته و زمین 7 تیر را در اردیبهشت سال آینده افتتاح می کنیم.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان مازندران تصریح کرد: وجود نیما و نوشاد عالمیان از بابل سبب شد تا بعد از 65 سال مقام سوم بین المللی تنیس روی میز را کسب کنیم.

وی با اشاره به اینکه بابل در حوزه زیرساخت ورزشی ضعیف است، یادآور شد: در هفته تربیت بدنی 18 سالن افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی خاطرنشان کرد: در مازندران 43 سالن نیمه کاره داریم که برای اتمام آن 291 میلیارد تومان اعتبار و 6 پروژه با اعتبار هزار و100 میلیارد تومان نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 22 پروژه به مناسبت 22 بهمن در مازندران

افتتاح 22 پروژه به مناسبت 22 بهمن در مازندران