مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 08:302023-12-17سياسي

موضوع شکایت ایران از آمریکا درباره ترور شهید سلیمانی چه شد؟


معاون حقوقی رییس جمهور در مورد تاریخ شکایت ایران از آمریکا درپی ترور حاج قاسم سلیمانی گفت: مهلت ما به آمریکا در فرودین ماه تمام می شود و پس از آن اقدام به شکایت خواهیم کرد.

- محمد دهقان معاون حقوقی رییس جمهور در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در مورد تاریخ شکایت ایران از آمریکا درپی ترور حاج قاسم سلیمانی گفت: مهلت ما به آمریکا در فرودین ماه تمام می شود و پس از آن اقدام به شکایت خواهیم کرد.

محمد دهقان معاون حقوقی رییس جمهور در ادامه تاکید کرد: طبیعتا امکان محاکمه افرادی که نسبت به اتباع ما مرتکب جنایت شدند مطابق قانون در داخل کشور وجود دارد و با پی گیری های قوه قضاییه و دستگاه های ذی ربط و شکایت شاکیان این کار انجام می شود.

وی افزود: کاری که ما انجام می دهیم با این موضوع متفاوت است ما مساله مربوط به شهید سلیمانی را فراتر از بحث داخل کشور می دانیم و در همین راستا به دولت آمریکا نیز اخطار دادیم و پایان فروردین وقت آنها تمام می شود و ما نیز شکایتمان را به دو دلیل علیه دولت آمریکا در دیوان بین اللمللی دادگستری ثبت خواهیم کرد.

معاون حقوقی رییس جمهور ادامه داد: اولین دلیل شکایت ایران از آمریکا این است که دولت آمریکا از این جنایت نسبت به یکی از افراد مورد حمایت بین المللی مثل شهید سلیمانی که ماموریت دیپلماتیک داشته پیش گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع شکایت ایران از آمریکا درباره ترور شهید سلیمانی چه شد؟

موضوع شکایت ایران از آمریکا درباره ترور شهید سلیمانی چه شد؟