مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 16:202023-12-01اقتصادي

از آغاز عملیات ترمینال 2 فرودگاه امام(ره) تا تفاهم ریلی با ترکیه


آغاز عملیات اجرایی فاز 2 فرودگاه امام خمینی(ره) با همکاری یک شرکت چینی و افزایش همکاری های ایران و ترکیه در حوزه حمل ونقل ریلی از مهم ترین اخبار حوزه حمل ونقل در هفته گذشته بود.

- از آغاز عملیات ترمینال 2 فرودگاه امام(ره) تا تفاهم ریلی با ترکیه آغاز عملیات اجرایی فاز 2 فرودگاه امام خمینی(ره) با همکاری یک شرکت چینی و افزایش همکاری های ایران و ترکیه در حوزه حمل ونقل ریلی از مهم ترین اخبار حوزه حمل ونقل در هفته گذشته بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اخبار حوزه حمل ونقل در هفته ای که گذشت، تحت تاثیر گسترش همکاری های ایران با شرکای تجاری خود قرار داشت، از جمله آغاز عملیات عمرانی فرودگاه در قالب همکاری جامع 25 ساله ایران و چین و افزایش همکاری های ایران و ترکیه در حوزه حمل ونقل ریلی.

عملیات هفته: فاز 2 فرودگاه امام خمینی (ره) یکی از مهم ترین اخبار حوزه حمل ونقل در هفته ای که گذشت، آغاز عملیات عمرانی است که طی سال های گذشته همواره در کانون توجه مسئولان ارشد نظام و به ویژه مقام معظم رهبری و دولت قرار داشته و رد پای آن را می توان به صراحت در سیاست های کلی برنامه های ششم و هفتم توسعه کشور، سند تحول دولت مردمی، سند ملی آمایش سرزمین، پیش نویس سیاست های کلی توسعه دریامحور مشاهده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از آغاز عملیات ترمینال 2 فرودگاه امام(ره) تا تفاهم ریلی با ترکیه

از آغاز عملیات ترمینال 2 فرودگاه امام(ره) تا تفاهم ریلی با ترکیه