مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 17:202023-12-02بين الملل

تل آویو: مذاکرات آتش بس به بن بست رسید


دفتر نخست وزیری اسراییل امروز شنبه، دوم دسامبر اعلام کرد که مذاکرات مربوط به توافق آتش بس جدید در نوار غزه به بن بست رسیده است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، رییس موساد به اعضای هیات اسراییلی که امروز برای تمدید آتش بس به قطر سفر کرده بودند، پس از به بن بست رسیدن این مذاکرات دستور داده تا فوراً از دوحه به سوی تل آویو برگردند.

خبرگزاری رویترز امروز به نقل از یک منبع خبر داد که تیمی از موساد برای گفت وگو درباره ازسرگیری آتش بس غزه در دوحه حضور دارد و با میانجیگری قطر، بر آزادی احتمالی دسته های جدید گروگان های اسراییلی و پارامترهای جدید آتش بس تمرکز دارد.

پایگاه اینترنتی شبکه المیادین امروز به نقل از رسانه های عبری نوشت:  یک منبع سیاسی اسراییلی اعلام کرد که تل آویو برای آتش بس های بیشتر آماده است و درباره زندانیان پای مذاکرات می نشیند؛ توپ هم اکنون در زمین حماس است.

رسانه های اسراییلی، یحیی السنوار ، رییس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه، را بلای جان اسراییلی ها توصیف و تاکید کردند که حماس موفق شده است، نشان دهد در شمال نوار غزه شکست نخورده است .

با  وجود آنکه مقامات تل آویو مدعی شده بودند مذاکرات آتش بس به دلیل امتناع حماس از آزادی 10 اسیر زن به شکست منجر شده است، جنبش مقاومت اسلامی حماس با رد این ادعا و دروغ خواندن آن، تاکید کرد تل آویو از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تل آویو: مذاکرات آتش بس به بن بست رسید

تل آویو: مذاکرات آتش بس به بن بست رسید