مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 13:002023-12-05سياسي

انحطاط برادران لیلا و بطالت فرهنگی


موزیک «برادران لیلا» با استفاده از کلیشه های پرتکرار مجازی یک توده متحدالشکل تنها را به حرکت در می آورد؛ توده ای که زندگی روزمره ای دارد و «فکر و احساس پیشرفت» ندارد، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - وطن امروز نوشت: مدت زیادی بود که معطل مانده بودم، مترو بسته بود و ناچار به تاکسی اینترنتی متوسل شدم.

صدای ضبط زودتر از خود ماشین وارد کوچه شد؛ موزیکی پر از کلمات مبهم و واژه های عجیب و جمله بندی افتضاح!  جلوی پایم ترمز زد، گفت: شما بهار می روی؟ گفتمش بله! همین که در ماشین نشستم، صدای ضبط را کم کرد و پرسید: من تند می روم، شما که مشکلی نداری؟ و پاسخ را نشنیده، جفت پا روی گاز رفت! حالا صدای اگزوز اسپورت با موزیک بدنام و بی آبروی ساسی مانکن درهم شده بود! موزیک، ریتم گردن راننده و دستی که تمام قد دور فرمان ماشین چرخیده بود، واقعاً شرایط بدیعی را پدید آورده بود.

از راننده پرسیدم شغلش کارکردن در تاکسی اینترنتی است؟ (این تقریبا سؤال همیشگی من است) آیینه را روی صورتم تنظیم کرد و گفت: بله! همین طور که به آیینه خیره شده بود، ادامه داد: شماها هم از این آهنگ ها گوش می کنید؟ این موزیک جدید را شنیده ای؟ من هم به او گفتم بله شنیده ام! راننده ادامه داد: من خودم فکر می کنم آهنگ تفنگت را زمین بگذار قشنگ تر است اما با همین ها سال 88 ما را سرکار گذاشتند! حالا که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انحطاط برادران لیلا و بطالت فرهنگی

انحطاط برادران لیلا و بطالت فرهنگی