مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 23:102023-12-04سياسي

دانشجوی مطالبه گر موفق است/ دانشجو در تله معاند و دشمن گرفتار نمی شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه دانشجو باید مطالبه گر باشد، افزود: در مطالبه گری باید احتیاط کرد تا دشمن از خواسته به حق قشر دانشجو سوء استفاده نکند.

- ایسنا/گلستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه دانشجو باید مطالبه گر باشد، افزود: در مطالبه گری باید احتیاط کرد تا دشمن از خواسته به حق قشر دانشجو سوء استفاده نکند.

سیدعلی مهاجر شامگاه دوشنبه 13 آذرماه 1402 در آیین گرامیداشت روز دانشجو که در دانشگاه گلستان برگزار شد، با بیان اینکه حمایت ها، زحمات و دغدغه مندی والدین، اساتید و دست اندرکاران دانشگاه در زمینه حمایت از فرزندان این مرز و بوم قابل تقدیر است، اظهار کرد: آنچه در آیین امروز مشهود بود طرح سؤال های مطالبه گرایانه از سوی دانشجویان است که بیشتر سؤالات حول محور مسائل صنفی و مشکلات دانشجویان بود.

وی با تأکید بر اینکه در آینده ای بسیار نزدیک سفر دوم دکتر ابراهیم رییسی رییس جمهور به استان گلستان را در پیش رو داریم، ادامه داد: در مجموعه استانداری در حال جمع بندی موارد و مشکلات استان برای طرح آنها و دریافت مصوبه هستیم که هم اکنون فرصتی مغتنم برای شنیدن مطالبات دانشجویان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجوی مطالبه گر موفق است/ دانشجو در تله معاند و دشمن گرفتار نمی شود

دانشجوی مطالبه گر موفق است/ دانشجو در تله معاند و دشمن گرفتار نمی شود