مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 10:502023-11-29فرهنگي

اکران فیلم «سگ کش» در سینما انقلاب اردبیل


کارگردان اردبیلی از اکران اولین ساخته بلند خود در سینما انقلاب اردبیل خبر داد و گفت: تجربه ساخت این فیلم تجربه بزرگی برای او بود.

- ایسنا/اردبیل کارگردان اردبیلی از اکران اولین ساخته بلند خود در سینما انقلاب اردبیل خبر داد و گفت: تجربه ساخت این فیلم تجربه بزرگی برای او بود.

حسین نصیری در گفت وگو با ایسنا از اکران فیلم بلند خود با عنوان سگ کش در سینما انقلاب اردبیل خبر داد و گفت: این فیلم از طریق گروه هنر و تجربه استان اکران می شود.

عضو انجمن سینمای جوانان استان اردبیل ادامه داد: تاکنون 9 فیلم کوتاه داستانی کار کرده است و این فیلم اولین تجربه فیلم بلند او می باشد.

نصیری افزود: فیلم سگ کش با موضوعات دینی و محیط زیستی در 76 دقیقه با عوامل بومی و سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان اردبیل تولید شده است.

کارگردان اردبیلی ضمن اشاره به اینکه اولین اکران فیلمش در اردبیل در سینما هنر و تجربه بوده است، عنوان کرد: اکران مرحله ای و استان به استان خواهیم داشت و عمده نمایش فیلم در استانهای ترک زبان خواهد بود.

وی با بیان اینکه در روزهای اول اکران فیلم سگ کش رکورد گیشه فروش شکسته شد، اظهار کرد: 400 مخاطب تاکنون این فیلم را دیده اند و تلاش می کنیم فیلم بومی سک گش در سطح کشور نیز دیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران فیلم «سگ کش» در سینما انقلاب اردبیل

اکران فیلم «سگ کش» در سینما انقلاب اردبیل