مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 11:552023-12-04اجتماعي

زنگ پژوهش در البرز به صدا در آمد


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز گفت: برای عقب نماندن از مسیر تولید علم، باید در وهله اول از مدارس دست به تغییر فرهنگ بزنیم و پژوهش را وارد مدارس و خانواده ها کنیم.

- ایسنا/البرز معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز گفت: برای عقب نماندن از مسیر تولید علم، باید در وهله اول از مدارس دست به تغییر فرهنگ بزنیم و پژوهش را وارد مدارس و خانواده ها کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاوه حدادپور در مراسم اختتامیه نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری البرز که روز دوشنبه 13 آذر در دبیرستان فرزانگان کرج برگزار شد، گفت: انسان در طول تاریخ در دو مسیر استفاده از تجربه نسل های گذشته و افزودن به تجارب قبلی سیر تکامل را طی کرده است.

حدادپور افزود: در این مسیر تکاملی، پژوهش مهمترین راه افزودن به تجارب است به خصوص این که طی 50 سال اخیر سرعت تولید علم در جهان بسیار بالا رفته و اگر ما از این سرعت عقب بمانیم از مسیر تکامل عقب خواهیم ماند.

وی در ادامه با بیان این که کشور ما در تولید علم بسیار موفق عمل کرده است، افزود: اما تبدیل این تولیدات به نتیجه و محصول کار بسیار سختی است.

معاون استاندار البرز افزود: برای عقب نماندن از این مسیر، باید در وهله اول از مدارس دست به تغییر فرهنگ بزنیم و پژوهش را وارد مدارس و خانواده ها کنیم و در ادامه تعداد پژوهشگران خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ پژوهش در البرز به صدا در آمد

زنگ پژوهش در البرز به صدا در آمد