مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 13:162023-12-12سياسي

روایت سردار پاکپور از عملیات های موفق سپاه علیه تروریست ها در مرزهای شمالغرب کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار محمد پاکپور صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه جانشین فرمانده سپاه کردستان و فرماندهان لشکر عملیاتی 22 بیت المقدس در سنندج اظهار داشت: برای ایجاد امنیت منطقه شمالغرب کشور مخصوصا کردستان شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کردیم.

وی با یادآوری اوایل انقلاب و حضور عوامل ضدانقلاب در بیشتر نقاط کردستان، خاطرنشان کرد: در آن زمان بیشتر شهرهای کردستان در اشغال ضد انقلاب بود و را ه ها و جاده ها هم ناامن بود و تنها ساعاتی از روز تردد آزاد بود.

وی ادامه داد: از سال 85 به بعد گروهک تروریستی پژاک مناطق شمالغرب را ناامن کرد و در اوج ناامنی در سال های 88 و 89 نیروی زمینی سپاه با رویکرد تهاجمی عملیات های خود را مناطقی که تروریست ها مستقر بودند شروع کرد و بعد از اقدامات عملیاتی موفق شد عناصر تروریست را یا به هلاکت برساند و یا به آنسوی مرزها فراری دهد.

سردار پاکپور با اشاره به عملیات های ربیع نیروی زمینی سپاه در سال های گذشته، عنوان کرد: از سال 95 که گروهک های دمکرات، کومله و.

در حاشیه مرزهای جمهوری اسلامی ایران مستقر شدند و برای خودشان مقر و پایگاه ایجاد کردندنیروی زمینی سپاه دست به اقدامات تهاجمی علیه مقرات، پایگاه ها و عقبه های تروریست ها زد و با سلسله عملیات های موشکی، پهپادی، و آتشباری آنها را مجبور به تخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت سردار پاکپور از عملیات های موفق سپاه علیه تروریست ها در مرزهای شمالغرب کشور

روایت سردار پاکپور از عملیات های موفق سپاه علیه تروریست ها در مرزهای شمالغرب کشور