مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 14:402023-12-19سياسي

دیپلماسی فرهنگی را در دولت با جدیت دنبال می کنیم


مراسم سی و سومین یادواره شهید صادق گنجی رایزن فرهنگی ایران در پاکستان با حضور استاندار بوشهر و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دشتستان برگزار شد.

- ایسنا/بوشهر مراسم سی و سومین یادواره شهید صادق گنجی رایزن فرهنگی ایران در پاکستان با حضور استاندار بوشهر و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دشتستان برگزار شد.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این آیین با اشاره شخصیت خاص شهید صادق گنجی گفت: تربیت نیروی انسانی تأثیرگذار باید با جدیت دنبال شود و همه ظرفیت ها برای تولید چنین شخصیت هایی پای کار باشد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر انجام کار فرهنگی تأثیرگذار تاکید کرد و افزود: دیپلماسی فرهنگی و هنری اثرگذارترین ابزار دیپلماسی است که در دولت با جدیت دنبال می کنیم و امیدواریم بتوانیم فرهنگ ایرانی اسلامی را در خارج از کشور ارائه کنیم .

وی از جذب هنرمندان متعهد و دلسوز در وزارت فرهنگ و ارشاد خبر داد و بیان کرد: بوشهر یک استان کم نظیر در حوزه فرهنگ و هنر است.

اسماعیلی گفت: تولید محتوا یک کار مهم فرهنگی است که توسط مردم، انجمن ها و… انجام می شود و ما به صورت ویژه از این فعالیت ها در استان ها حمایت می کنیم.

کار ما نظارت و تسهیل و حمایت است و کار باید دست مردم باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلماسی فرهنگی را در دولت با جدیت دنبال می کنیم

دیپلماسی فرهنگی را در دولت با جدیت دنبال می کنیم