مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 16:352023-12-11اجتماعي

غربالگری روان شناختی دانش آموزان در استان سمنان


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش سمنان از آغاز مرحله اول غربالگری روان شناختی دانش آموزان در سامانه نماد در سال تحصیلی 1403-1402 خبر داد.

- ایسنا/سمنان معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش سمنان از آغاز مرحله اول غربالگری روان شناختی دانش آموزان در سامانه نماد در سال تحصیلی 1403-1402 خبر داد.

علی اکبر عرب خراسانی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش سمنان، امروز (20 آذر ماه) اظهار کرد: این طرح در راستای ارزیایی و شناسایی به موقع دانش آموزان نیازمند گرفتن خدمات راهنمایی و مشاوره با غربالگری روان شناختی در پایه های هفتم، هشتم و دهم از 25 آبان تا کنون در تمام مدارس استان اجرا شده است.

وی ادامه داد: هدف از غربالگری روانشناختی در نماد، شناسایی دانش آموزان در معرض خطر و ارائه خدمات به موقع و مؤثر به دانش آموزان نیازمند دریافت خدمات راهنمایی و مشاوره است.

این دانش آموزان پس از ارزیابی برای گرفتن خدمات حمایتی - تخصصی به مراکز مشاوره آموزش و پرورش و دستگاه های عضو ائتلاف نماد ارجاع داده می شوند.

او بیان کرد: در حال حاضر 11 مرکز مشاوره در استان به دانش آموزان و اعضای خانواده آن ها خدمات تخصصی ارائه می دهند.

وی یادآوری کرد: در صورت وجود هرگونه پرسش و ابهام درباره این طرح و دیگر طرح های آموزش و پرورش، خط تلفن 1570 روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری روان شناختی دانش آموزان در استان سمنان

غربالگری روان شناختی دانش آموزان در استان سمنان