مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 15:052023-12-12فرهنگي

پیشنهادات قرآنی وزیر فرهنگ برای سی ویکمین نمایشگاه قرآن کریم


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دومین جلسه شورای سیاستگذاری سی یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که در دفتر وزیر برگزار شد، گفت: مسابقات مفاهیم از کتب مرجع مثل تفاسیر باید از هم اکنون فراخوان آن داده شود و برایشان رویداد تعریف کنیم.

- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دومین جلسه شورای سیاستگذاری سی یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که در دفتر وزیر برگزار شد، گفت: مسابقات مفاهیم از کتب مرجع مثل تفاسیر باید از هم اکنون فراخوان آن داده شود و برایشان رویداد تعریف کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی اسماعیلی -وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی- با بیان این مطلب و با تاکید بر ایجاد نشاط قرآنی در جامعه اظهار کرد: برای ما برنامه های قرآنی متعدد که خروجی آن احساس نشاط قرآنی را به جامعه بدهد بسیار اهمیت دارد.

سال گذشته بعضی از دوستان جلسه حفظ سوره مبارکه الرحمن را برگزار کردند که بسیار مطلوب بود.

وی تصریح کرد: با قرآن کریم می توانیم ذائقه جامعه را عوض کنیم.

شب گذشته پیشنهادی در مورد ساخت فیلم قرآنی مطرح شد بنده نیز گفتم بسازید، هر فردی به دنبال این است که در عمرش فقط یک خدمت خاص قرآنی انجام دهد.

معاون قرآن و عترت: تفرج معنوی امسال در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم رقم خواهد خورد علیرضا معاف -معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی- نیز با اشاره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهادات قرآنی وزیر فرهنگ برای سی ویکمین نمایشگاه قرآن کریم

پیشنهادات قرآنی وزیر فرهنگ برای سی ویکمین نمایشگاه قرآن کریم