مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 13:202023-11-29اقتصادي

صنعت بیمه روی راه آهن همدان- ملایر سرمایه گذاری کند


استاندار همدان با تأکید بر اینکه شرکت های بیمه با فرهنگ سازی ضریب اطمینان را بالا ببرند، گفت: صنعت بیمه روی راه آهن و به ویژه همدان- ملایر سرمایه گذاری کند.

- ایسنا/همدان استاندار همدان با تأکید بر اینکه شرکت های بیمه با فرهنگ سازی ضریب اطمینان را بالا ببرند، گفت: صنعت بیمه روی راه آهن و به ویژه همدان- ملایر سرمایه گذاری کند.

علیرضا قاسمی فرزاد چهارشنبه 8 آذر در همایش صنعت بیمه استان همدان، با بیان اینکه اگر بیمه به معنای واقعی جلوی ریسک ها و خطرات را بگیرد، امنیت روانی را برای افراد ایجاد می کند، اظهار کرد: همدان یکی از استان های کشاورزی است که معمولاً سرمازدگی مشکلاتی را برای کشاورزان ایجاد می کند و وقتی کشاورزان در این مواقع به ما مراجعه می کنند از آنها دلایل بیمه نکردن محصولات کشاورزی را می پرسیم و اعلام می کنند با شرکت های بیمه در زمان پرداخت غرامت با مشکل مواجه می شویم.

وی با تأکید بر اینکه آرامش باید بخش لاینفک زندگی افراد باشد، تصریح کرد: شرکت های بیمه با فرهنگ سازی، اقدام و عمل ضریب اطمینان را بالا ببرند و انواع بیمه در استان رشد کرده و ضریب نفوذ را افزایش دهند.

قاسمی فرزاد با اشاره به کاهش 35 درصدی تصادفات نسبت به سال گذشته در همدان، افزود: با وجود اینکه تردد در جاده های استان افزایش داشته اما 35 درصد کاهش تصادفات ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت بیمه روی راه آهن همدان- ملایر سرمایه گذاری کند

صنعت بیمه روی راه آهن همدان- ملایر سرمایه گذاری کند