مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 15:052023-12-16سياسي

حضرت زهرا (س) تجلی عظمت الهی بر زمین و حجت ائمه معصومین است


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: به فرموده امام صادق (ع) حضرت حضرت فاطمه زهرا (س) الگو و تجلی عظمت خداوند متعال بر زمین و الگو و اسوه ائمه معصومین هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود حسینی شنبه در ویژه برنامه گرامیداشت شهادت حضرت فاطمه (س) در مسجد امام حسین شهر جدید سهند اظهار کرد: حقیقت ذات حضرت زهرا (س) الهی است و همانگونه که بشر امکان پی بردن به ذات اقدس الهی ندارد، رسیدن به ذات حضرت صدیقه کبری ممکن نیست چرا که به گفته نبی مکرم اسلام و امام صادق (ع) این بانو از نور عظمت الهی خلق شده و به همین جهت نام زهرا یعنی نور درخشان بر ایشان نهاده شده و حقیقت فاطمه زهرا (س) تنها در قیامت متجلی خواهد شد.

وی ادامه داد: زمانی که حضرت مرضیه زهرا (س) در محراب عبادت می ایستادند، به گفته رسول اکرم نوری به آسمان ها ساطع می شد که ملائک را مجذوب و مبهوت می کرد و امام صادق (ع) می فرمایند منظور از لیله القدر حضرت زهرا (ع) است چون شب قدر شب نزول قرآن صامت است و حضرت صدیقه کبری ظرف نزول 11 قرآن ناطق است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: امام حسن عسگری (ع) نیز می فرمایند حق و باطل به واسطه شناخت حضرت فاطمه (س) از هم تمییز خواهد شد و هر کس بخواهد آیینه تمام نمای حق را بر زمین ببیند و درک کند، باید حضرت زهرا (س) را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت زهرا (س) تجلی عظمت الهی بر زمین و حجت ائمه معصومین است

حضرت زهرا (س) تجلی عظمت الهی بر زمین و حجت ائمه معصومین است