مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 10:152023-11-22اجتماعي

سرپرست جدید ثبت احوال البرز معرفی شد


مراسم تکریم و معارفه مدیرکل جدید و سابق ثبت احوال استان البرز با حضور مقامات و مسئولان سازمان ثبت احوال کشور در سالن اجتماعات اداره کل ثبت احوال استان البرز برگزار شد.

- ایسنا/البرز مراسم تکریم و معارفه مدیرکل جدید و سابق ثبت احوال استان البرز با حضور مقامات و مسئولان سازمان ثبت احوال کشور در سالن اجتماعات اداره کل ثبت احوال استان البرز برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم از خدمات محمود محمدی مدیرکل سابق ثبت احوال کرج قدردانی و عباس فتح اللهی به عنوان مدیرکل ثبت احوال این استان معرفی شد.

عباس فتح اللهی مدیرکل جدید استان البرز پیش از این در مدیریت اداره ثبت احوال شهرستان کرج خدمت کرده است و محمود محمدی نیز بعنوان مدیرکل ثبت احوال استان تهران معرفی شد.

در ادامه این مراسم افشار خاکباز معاون فناوری اطلاعات سازمان ثبت احوال کشور به برنامه راهبردی ثبت احوال اشاره کرد و گفت: در مجموع برنامه های متعددی در سازمان ثبت احوال کشور نظر گرفته شده تا تحول اساسی در ابعاد مختلف انجام شود.

همچنین در حاشیه تکریم و معارفه مدیرکل ثبت احوال استان البرز دکتر پورسعیدی مدیرکل حراست و مشاور رییس سازمان ثبت احوال کشور ضرورت بهبود فرآیندهای سازمانی، نظارت های میدانی، ساماندهی امور و افزایش انگیزه منابع انسانی را با بهبود محیط کار یادآو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست جدید ثبت احوال البرز معرفی شد

سرپرست جدید ثبت احوال البرز معرفی شد