مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 11:452023-11-27اقتصادي

سرمایه گذاری 9400 میلیارد ریالی و اشتغال 270 نفر در حوزه گردشگری اردبیل


معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از سرمایه گذاری 9400 میلیارد ریال با اشتغال 270 نفر توسط بخش خصوصی در حوزه گردشگری استان خبر داد.

- ایسنا/اردبیل معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از سرمایه گذاری 9400 میلیارد ریال با اشتغال 270 نفر توسط بخش خصوصی در حوزه گردشگری استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا نگار سریع الاطلاق 6 آذر در سیزدهمین جلسه کمیته فنی سرمایه گذاری گردشگری این سرمایه گذاری ها را در قالب 9 طرح در شهرستان های اردبیل، نمین، مشگین شهر، خلخال و سرعین دانست و افزود: تقاضای صدور موافقت اصولی از سوی سرمایه گذاران به این اداره کل واصل شده است.

وی بیان کرد: بررسی پروژه های مورد درخواست در جلسه کمیته فنی سرمایه گذاری گردشگری استان شامل دو هتل پنج ستاره، سه واحد بوم گردی، دو مجتمع گردشگری، یک محوطه گردشگری و یک مرکز تفریحی و سرگرمی بودند.

سریع الاطلاق با اشاره به حجم سرمایه گذاری پیش بینی شده برای این پروژه ها، ادامه داد: انتظار می رود اجرای این پروژه ها با سرمایه گذاری بخش خصوصی در مرحله بهره برداری، ظرفیت مهمی را به تأسیسات گردشگری استان اضافه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 9400 میلیارد ریالی و اشتغال 270 نفر در حوزه گردشگری اردبیل

سرمایه گذاری 9400 میلیارد ریالی و اشتغال 270 نفر در حوزه گردشگری اردبیل